Znaczniki meta

cms - system zarządzania treściąSpory wpływ na pozycjonowanie strony ma także jej opis. Z tego względu jeszcze do niedawna opis był nasycany frazami kluczowymi do granic możliwości. Obecnie Google informuje, że znany wszystkim meta tag Description nie ma znaczenia dla SEO. Jednakże opis strony może mieć wpływ na pozycjonowanie. Wystarczy stworzyć przekonywujący opis strony, który będzie potrafił rozbudzić ciekawość każdego internauty. Do tego wystarczy pomieścić się w 155 znakach i użyć słów kluczowych.

Należy pamiętać, że meta tagi stanowią fragment kodu HTML, który jest dostępny w sekcji nagłówkowej, która odpowiada za opis zawartości danej strony www. Jednakże kilka lat temu Google obwieścił, że algorytm uległ zmianie przez co nie ma sensu zamieszczać opisów stron przy pomocy tagu description.

Obecnie pozycjonowanie nie jest już zabiegiem tylko technicznym. Najważniejsza jest niepowtarzalna treść. W wyniku tego do głosu doszedł marketing z chwytliwymi hasłami i opisami. Chwytliwe teksty mają zachęcić do odwiedzin na stronie.

Warto pamiętać, ze istnieje możliwość stworzenia unikatowych znaczników meta description dzięki ciekawemu opisowi, który powiadomi internautę, co znajdzie na stronie. Istotne jest także, aby tekst był czytelny i nęcący czytelnika. Zainteresowanie internauty przełoży się na przeglądanie kolejnych podstron i zaprowadzi go dalej niż jakikolwiek inny opis. Pod uwagę trzeba także wziąć fakt, że słowa kluczowe zawarte w opisie zostaną wyszczególnione w  zwróconych przez wyszukiwarkę wynikach.

Post Author: Marcin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *