Uwagi dla zlecających

copywritingTeksty reklamowe zawsze będą potrzebne na stronie internetowej. Nawet wtedy, kiedy ma się wrażenie, że jej profil nie ma nic wspólnego z reklamą, to na pewno potrzebne będą teksty, których zadaniem jest przyciągnięcie jak największej ilości użytkowników. Tym samym każdy właściciel strony będzie musiał zlecić usługę, jaką jest pisanie tekstów.

Najlepiej jest zatytułować swoje ogłoszenie np. zlecę pisanie artykułów, zlecę pisanie tekstów lub artykuły na zlecenie. Możemy w dość krótkim czasie spodziewać się wielu zapytań odnoszących się do naszych ogłoszeń, dlatego dobrze jest znać kilka prostych zasad, które pozwolą znaleźć najlepszego kandydata. Po pierwsze zawsze prośby o portfolio copywritera. Jeżeli odmówi, dalsza rozmowa jest bezsensowna.

Każdy szanujący się copywriter ma swoje portfolio, właśnie na potrzeby przedstawienia swoich umiejętności przyszłemu zleceniodawcy. Jeżeli podoba nam się kilka prac, zlećmy wybranym kandydatom tekst testowy, oczywiście płatny przez nas. Wtedy będziemy mieć pewność co do tego, który z nich najlepiej rozumie to, czego najbardziej oczekujemy w tekstach. Dodatkowo, na wszelki wypadek zawsze zabezpieczajmy się umową o dzieło, w momencie, kiedy copywriter nie ma możliwości wystawienia faktury vat.

Post Author: Marcin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *