Czym jest marketing szeptany?

Współczesne czasy wykorzystują każdą okazję do stworzenia reklamy lub reklamowania konkretnego produktu. Dlatego też nowocześni marketingowcy wykorzystali nawet zwykłą plotkę do reklamy swoich produktów. W ten sposób powstał tzw. buzz marketing, czyli marketing szeptany.  Ta forma marketingu zyskuje na popularności.

Polega ona na przekazywaniu opinii użytkownikom portali czy for internetowych w celu wywołania dyskusji. Dzięki temu o reklamowanym produkcie wciąż się mówi.  Dodatkowo opinia o produkcie ma silne oddziaływanie przez klienta przez co ta forma reklamy odnosi wręcz spektakularny sukces. Marketing szeptany pozwala przekazywać informacje poprzez blogi, fora czy portale społeczne. Przede wszystkim ta metoda stawia na naturalność i nie nachalność. Opinie są odpowiednio łączone z toczącą się dyskusją.

Marketing szeptany posiada wiele zalet. Przede wszystkim ten rodzaj marketingu pozwala zbudować pozytywny wizerunek firmy. Dodatkowo pozwala szybko dotrzeć do potencjalnych klientów, zwiększa ruch na stronie internetowej firmy co przekłada się na zyski finansowe. Marketing szeptany pozwala rozreklamować każdy produkt czy wydarzenie na dużą skalę. Ten rodzaj reklamy nie wymaga dużego nakładu pracy, a jest niezmiernie skuteczny, dzięki czemu zyskał na popularności.

Post Author: Marcin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *